Избор на музикален инструмент при начинаещи възрастни

Мисълта да свирите на музикален инструмент винаги е вълнуваща. Но кариерата ви, семейните отговорности и социалните задължения, често пречат да преследвате вашите интереси. Само когато сте свободни от задълженията си, вие усещате неосъществените желания в живота си.

Така че, ако не сте имали достатъчно късмет, да получите музикални уроци в младостта си, все още можете да помислите за професионалистите. Дали това е по-трудно, когато сте по-възрастни? Честният отговор е „да“. За един зрял ум разбирането на нещо съвсем ново може да бъде малко по-трудно, но по никакъв начин невъзможно.

Овладяването на даден инструмент отнема повече време , когато сте на възраст, отколкото в младостта ви.

Изпълненията на всеки музикален инструмент включват координация между ръцете и очите, стабилни пръсти и лакти, контролиран дъх и фокусиран ум. Дори на възраст, вие все още можете да правите всичко това, само че по-бавно. Затова не трябва да се сравнявате с никой по-млад на ниво обучение.

Това означава, че нивото на трудност при изучаването на нов инструмент, е пряко пропорционално на това, колко добре искате да свирите на този инструмент. Дали искате да свирите обикновени песни в семейни или социални събирания или искате да опитате да направите нещо по-сериозно, като да композирате свои собствени песни? Първото се нуждае единствено от базово обучение и е лесно за постигане, докато второто може да отнеме доста време и пари. Най-малкото, може да трябва да завършите музикално образование, за да композирате ваши мелодии. По тези причини, е добре да обмислите внимателно решението си, когато избирате инструмента си.

Казано накратко, най-лесният инструмент, който може да научите, е този с който свирите от сърце. Да, ако наистина се интересувате от това да свирите на нещо, в крайна сметка ще развиете талант да свирите на най-подходящия за вас инструмент. От друга страна, рядко можете да станете добри като свирите на инструмент, към който нямате интерес.

Следователно, ако наистина изпитвате страст към някой инструмент, се опитайте да свирите на него. Едно последно нещо, което следва да се вземе под внимание, е жанра, който ви интересува. Различни музикални форми като джаз, рок, класически и т.н. се свирят с различни музикални инструменти, които са незаменими в конкретната музикална форма. И накрая, не всички музикални инструменти са подходящи за всеки. Формата на устата ви играе жизненоважна роля, ако желаете да свирите устни инструменти, например като хармоника. Следователно първо проверете дали инструментът, на който искате на свирите, отговаря на вашите физически способности.

Източник: musicshopbg.com

Дизайн на баня с прозорец

Винаги е полезно да погледнете нещата със свежи очи, за да могат новите идеи да донесат положителни промени или допълнения във вашия живот.Този пост ще се опита да разгледа дизайна на баните с прозорец, какви са предимствата в тези помещения и как да се симулира визуално наличието на прозорец, ако няма такъв.

Предимства

Говорейки за предимствата на прозореца в банята, можете да помислите за практическите предимства:

Вентилацията е един от най-важните аспекти на банята. Ако имате прозорец в банята, то проветряването ще бъде много по-лесно, по-приятно и по-бързо. Въздухът от улицата ще спаси помещението от прекомерна влага и ще обогати пространството с кислород и свежест.

През деня можете да се наслаждавате на естествена дневна светлина, а през лятото или пролетта да комбинирате приемането на обикновена със слънчевабаня. През нощта, ако изключите светлините и запалите свещите, можете да седнете в гореща вода, да гледате звездите и луната. В допълнение, наличието на дневна светлина ви позволява да пестите електроенергия.

За дизайнерите прозорецът в банята е чудесно вдъхновение. Неговият специален дизайн може да направи банята уникална и романтична.

Местоположение

Местоположението на прозореца може да зависи от това как ще се изпълняват основните му практически функции – осветление и вентилация. За да бъде ефективна вентилацията, е необходимо прозорецът да не бъде по-малко от 1.7 метра. Това би било от полза за вашия таван, тъй като при постоянното проветряваненяма да се образуват конденз и мухъл.

Не е препоръчително прозорците да се поставят твърде близо до мивки, душове или вани за баня, тъй като студения вятър през зимните месеци създава дискомфортно течение около прозореца. Освен това, прозорецът следва да е достъпен и когато пожелаете да може да се наслаждавате на гледката от него. Ако искате от него да гледате панорамата на улицата, той се позиционира така, че да ви бъде удобно, когато лежите във ваната.

Избор на форма

Формата и външният вид на прозореца следва да съответстват на цялостния дизайн и стил на банята, така че да се вписва в цялостната картина и да не разваля работата на дизайнера.

Прозорецът може да бъде с една от следните форми:

– квадратна;

– правоъгълна;

– кръгла;

– овална;

– под формата на арка.

За любителите на нестандартните решения прозорецът може да бъде с всякаква необичайна форма. Например, един правоъгълен голям прозорец от тавана до пода е подходящ за големи бани в частни къщи или за модерни апартаменти с големи размери.

Правоъгълните прозорци са подходящи за минималистичния стил. Кръглите прозорци изглеждат страхотно в банята в класически стил. Те са подходящи за дизайна в малките бани, тъй като закръглената форма създава усещане за пространство и уют. Прозорецът с нестандартна форма може да се превърне в основен акцент на дизайна и може да донесе радост на собствениците и техните гости.

Повече идеи може да видите тук: https://www.keramo-bg.com/plochki-za-bania

 

Трудно ли е да изберем косачка?

косачка

Когато стане топло навън и жегата започне да ни мори, както тялото, така и душата, започваме да си мечтаем за някоя добре поддържана поляна и дебелата сянка на някое дърво. Винаги идеята за зелена, свежа морава ще предизвика приятни асоциации и желание за почивка. Точно това е и причината, толкова много хора да искат да поддържат красива ливада в дворовете си. Но за да се стигне до там, първо трябва да се изпълнят няколко условия, като да се избере правилният вид трева, както и добра косачка, която да поддържа порасналите стръкове. Естествено, спрямо различните предпочитания, една косачка може да е подходяща или неподходяща, заради това ще обърнем внимание на техните характеристики, за да сте добре подготвени за вашата градина и вашата райска полянка.

Какво да гледаме при косачките?

Каква трябва да е ширината на косачката?

Или по друг начин зададен въпроса: „Колко време ще отделям за косене?“. Ширината на косене стига от 32 см. до 46 см. така че имате избор. Изборът ви зависи и от това колко голяма поляна ще обработвате и колко маневрена косачка ви трябва. Представете си, че вземете най-широката и в същото време имате няколко дървета, които са на по-близко разстояние. Там косачката няма да може да окоси, което ще ви принуди, това място да го обработвате на ръка. От друга гледна точка, колкото по-широка е частта, която коси, толкова по-бързо ще се минава цялата морава. И ако това ще ви спести време, защо да избере по-бавен вариант. Имайте предвид, че лятото, за да се поддържа една ливада здрава и добре растяща, тя трябва да се коси два пъти седмично, много добър косачки можете да намерите в Prismabg.com. Сами можете да пресметнете какво време ще коствате. Много добра идея са роботизираните косачки, които не изискват човешка намеса и косят сами ливадата на зададената им предварително височина.

Какви мощности има една косачка?

Мощността на една косачка зависи от двигателят й и дали се захранва с ток или е на бензин или дизел. Малко по-надолу ще обясним разликите и недостатъците и на двата вида. Като цяло обаче мощността определя бързината на косачката. Ако тя е по-мощна, по-бързо ще се придвижва и ще коси.

Да има ли кош косачката?

Това зависи дали искате да оставят отрязаните връхчета да падат в почвата и след това да аерирате от време на време или предпочитате да ги събирате. Кошовете достигат до 70 л., така че ако изберете по-голям няма да се налага на много чести интервали от време да спирате косачката и да го изпразвате. Натрупването на връхчетата върху почвата, според някои източници за поддържане на моравата пречи, според други помага, така че най-доброто, което можем да ви дадем като съвет е да пробвате първо без кош, и ако забележите влошаване на моравата, да си набавите.

Как се придвижват косачките?

Има няколко вида – роботизиран, несамоходни и самоходни косачки. Самоходните имат способността да се придвижват сами, човекът, който ги управлява, трябва само да ги насочва в правилната посока. Това се случва благодарение на движението на предните колела. Несамоходните се задвижват от ръчна сила или по друг начин казано – бутат се. Тя пак ще коси, но само на статичното място. Роботизираните косачки са ясни, те се движат без никаква човешка намеса.

На каква височина косят?

Тук отново се намесва вида на косачката. Ако тя се захранва на ток максималната височина на която може да се вдигне е 60мм, докато бензиновите стигат до 90мм.

Каква е разликата между бензиновите и електрическите косачки?

Електрическите косачки са по-леки и техните двигатели се захранват с ток. Сами се досещате, че косачката трябва с кабел да се свърже до контакт, което прави косенето на места с много дървета и храсти по-трудно. Освен това и дължината на кабела е определяща и може да възпрепятства обработването на по-големи ливади. Електрическата косачка е по-енергоспестяваща и горе долу харчи по 30 – 50 ст. на час. Освен това и цената ѝ е по-ниска.

Съответно косачките, които са с двигатели, захранвани на бензин или на дизел са по-тежки, но затова пък имат опцията да са самоходни. Докато при електрическите това не е възможно. Бензиновите косачки са с по-висока цена, по-мощни и ширината им на косене е по-голяма. Допълнително, за да ви служи една бензинова косачка дълго време, трябва да сменяте редовно масло филтри и други консумативи, както и да правите редовна профилактика.

Изборът каква косачка точно ще ви свърши работа не е сложен, като знаете за каква поляна или ливада ще я използвате. Преценете добре експлоатацията ѝ за да не се налага да купувате още една на по-късен етап.

 

Как да имаме здрава морава?

как да се погрижим за моравата

Като повечето хора, сигурно и вие се гордеете да имате красива и добре изглеждаща морава. Истината обаче е, че за да поддържаш една зелена тревна площ в най-добро състояние, са нужни време и усилия. Направихме малък наръчник как да се погрижите за вашата морава без да е нужно да прибягвате до използването на пестициди. С малко работа и постоянство за съвсем кратко време можете да спечелите погледи на адмирация от съседите ви. Добрата морава е по-малко уязвима на домашни любимци, вредители, плевели или на изсушаване.

Как да поддържаме моравата?

  • Косете високо – височината на тревата трябва да е между 5 и 8 см., по този начин тя ще е стимулирана да расте и ще пречи на вредителите. Можете да косите ръчно, а ако нямате време може да използвате и косачка робот Egrobot, която да свърши това вместо вас.
  • Когато поливате се старайте водата да прониква по-надълбоко – така се образуват дълбоки корени. Препоръчително е поливането да е към 2,5 см., като не трябва да се полива по-често от веднъж седмично. Ако не можете да прецените на око колко вода сте използвали, сложете някоя консервена кутия на моравата и гледайте докъде се пълни с вода, докато поливате.
  • Твърде много вода пречи на почвата да се снабди с кислород и се превръща в подходяща среда за развиване на бактерии.
  • Не забравяйте да захранвате моравата си с органична тор.
  • Дозасявайте, когато е нужно. Въпреки вашата грижа може да се образуват петна където тревната площ е по-рядка. Дозасейте ги с нови семена.
  • Вижте къде точно се образуват пътечки и ги посипете с камъни. Друг вариант е да сложите мулч. При всяко положение, ако от едно място се минава прекалено често, няма защо да го мъчите с тревна посявка.

Как да се погрижим за тревата през есента?

Моравата се подготвя за зимата, точно както и животните го правят. Макар повечето хора да мислят, че с настъпването на есента, грижата за тревните площи приключва, това изобщо не е така. Есенните месеци са точно времето, когато тревата се опитва да се запаси с енергия, вещества и влага за през зимата. Ако положите нужното внимание през есента, на пролет ще имате една лъскава добре изглеждаща морава.

През есента е нужно да продължите да косите без значение дали е с роботизирана косачка или на ръка. Освен това, трябва да продължите и да поливате. Последните две косенета трябва да са с най-ниската настройка на остриетата, за да позволите на слънчевите лъчи да достигнат до основата на стеблата. Не забравяйте да премахвате не повече от 1/3 от стеблото, за да ви е здрава тревичката.

 

 

През есента друга мярка, която задължително трябва да предприемете е да премахвате редовно падналите листа. Правете го това преди да са се намокрили от дъждовете и да образуват задушаващ килим върху тревата. Можете да ги нарежете, можете да използвате и уред за издухването им или дори да използвате прахосмукачка за градина, която да ги събере. В никакъв случай обаче не ги оставяйте да прекъснат достъпа до кислород на  тревата.

Последното нещо, което трябва да направите за вашата морава през есента е да я наторите. Особено ако наторявате само веднъж годишно, нека това да е през есента. Въпреки че през студеното време стъблата на тревата не растат, корените им растат и имат нужда от храна и енергия. Опитайте се да разпространите органичната тор колкото се може по-добре, за да може да достигне до всяко коренче.

Ако широколистни плевели са ви превзели моравата, като глухарчетата, които не отричаме, че са прекрасни, но все пак можем и без тях, тогава есента е времето да се справите с тях. Както тревата, така и плевелите се опитват да се запасят с вещества за през студените месеци и абсорбват всичко до което достигнат. Ако им приложите хербициди ще ги погълнат за нула време и на пролет няма да има и спомен от тях.

Оставете детето само да избере подарък за баба и дядо

детски календар с принцеси

Все по-често бабите и дядовците не живеят близо до внуците си. Случва се така, че семействата се събират по празници и то за няколко часа. Родителите не могат да се нарадват достатъчно дълго време нито на децата си, нито на внуците си. Всяко събиране е малък празник, за който внучетата са накипрени с най-хубавите дрешки, а баба и дядо цял ден са подготвяли вкусотийки за хапване. Много често се разменят и подаръци, дори и да няма повод. Така близките хора си показват колко са важни един за друг макар и на далечно разстояние.

Какви са тези подаръци и как да изберем най-подходящ така че да зарадваме близките ни?

С навлизането на технологиите все по-рядко се сещаме да разпечатаме някоя друга снимка и да я оставим на по-възрастните ни роднини, които не са толкова напред с технологиите. Те от своя страна не могат да се нагледат на децата си и така някак си по пътя на логиката, един от най-популярните подаръци става детският календар с отпечатана снимка. Това са календарите, където носите снимка на детето във фотото и те ви я разпечатват. Едно такова място за шарени детски календари е фотостудио „Фото Бейби“ в гр. Пловдив. Взимате 5, 10 бройки и ги подарявате на всички баби, дядовци и близки роднини. По този начин вие сте съобразили подарък и те са щастливи да гледат внуците постоянно.

Как да изберем детския календар?

Най-добрият съвет е да не го избирате, а да оставите детето да го избере. Децата след годинка вече са способни да си избират сами играчките, дрешките, дори обувките. Естествено, те го правят по колоритност не по функционалност, но все пак е избор. Малко по-големите деца вече имат предпочитания спрямо любимите им герои от приказки и анимационни филмчета. Примерно, моята племенница обожаваше Замръзналото Кралство, докато не гледа Смелата Ваяна. След това изпитваше такова затруднение да избере един от двата календара, че на сериозността и можеше да завиди и най-даровития квантов физик. В крайна сметка се спря на Ваяна, но дилемата беше наистина огромна. Избирайки героят на детските календари децата проявяват индивидуалност и показват на кого искат да приличат. Отнемайки им избора родители не им правим добро. Настояваме какво да харесват и как да ги виждат бабите и дядовците. Естествено, това не са мислите на децата, те просто харесват някой герой или героиня, но сами знаете, че зад всяка детска реакция стоят много други неща.

Когато оставите детето да си избере само детския календар за подарък му давате и отговорност. После много лесно ще го накарате само да го подари на баба и на дядо, защото ще е картинка, която само харесва. Освен календари със Замръзналото кралство, Елза и Яна, ще намерите детски календари с Красавицата и Звяра, Маша и Мечока, Смърфовете, Star Wars, Том и Джери, Аз, проклетникът, Ледена Епоха, Снежната Кралица и дори с Мечо Пух. Почти всяко детско филмче или приказка го има изобразено на детски календар, така че със сигурност вашето дете ще може да си избере любим герой.

Какви видове календари има?

Както вече споменахме, снимката не се лепи, ами направо се принтира върху календара. Размерите са специални, така че трябва да се консултирате във фото студиото какво точно ви трябва. Бъдете сигурни, че снимката е с добро качество и ярки цветове, за да не се загуби покрай шарените принцове, принцеси и герои. Детските календари могат да бъдат еднолистни или многолистни, но това вече е спрямо личните предпочитания. Децата почти не се интересуват от това. За тях е важно анимационния герой да е техният и тяхната снимка да е до него.

Топ 3 сватбени съвета при планиране за всяка булка

Топ 3 сватбени съвети - организиране на сватба, сватбена рокля

Поздравления! Сега е време да започнете планирането. Чувствате ли, че сте претоварени? Това е напълно нормално! Изборът на сватбена рокля не е единственото нещо, което ви предстои.

За да ви помогнем да спестите известно време, събрахме топ 3 сватбени съвета за вас!

Сватбени съвети от нас:

  1. Вземете решение за бюджет

Създаването на бюджет е абсолютно първото нещо, което булката трябва да направи – особено ако някой ви помага да финансирате тържеството. Вашият бюджет ще определи доста какво можете и не можете да направите: какви доставчици можете да си позволите, колко хора трябва да поканите.. списъкът продължава и продължава.

Средната цена на сватбата в наши дни е петцифрена сума. Бъдете гъвкави с бюджета си, но имайте приоритети. Какво означава най-много за вас? Какви са вашите топ 3 най-важни неща за големия ден? Това е храна? Фотография? Имаш страхотна банда? Вие решавате къде да похарчите повече, затова започнете да изграждате бюджета си от там.

  1. Включете вашия годеник и вашето семейство

Вашият годеник: Бихте се изненадали колко много ги е грижа мъжете. Не забравяйте да включите вашия човек и това, което той иска. В края на краищата този ден е за вас и за вашите истории.

Майка ви: Вероятно майка ви ще бъде силно ангажирана с планирането вече. Ще имате представа за това, което тя иска, но за момент да я попитате какво е нейният топ 3 няма да навреди. Независимо дали сте съгласни или не, тя отваря комуникация по темата за бюджета, ако тя ще помага за финансирането.

Майката на младоженеца: Питайте я дали има някакви искания за големия ден. Желае ли тя да бъде придружавана от сина й? И защо да не включите дядото на младоженеца в програмата? Това не е лоша идея и току-що спечелихте точки пред бъдещата си тъща и може би цялото семейство.

  1. Не се страхувайте да помолите за помощ!

Не можете да го направите сами! Най-често срещаната грешка, която правят булките, е да не потърси помощ. Не се страхувайте да се откажете от контрола на хората, на които се доверявате. Шансовете са твоята кума, шаферката, свекърва и други членове на семейството да ти помогнат. Когато тези хора предлагат да помогнат, нека! Зареждането на торбички, навиване на панделки, набиване на фитинги и дори събиране на декор са много важни задачи, които да делегират и ще ви държат.

Това са нашите сватбени съвети, които задължително трябва да имате предвид при началото на подготовката на сватбата ви. И не забравяйте – най-важните сте вие и младоженеца!

Съвети при ценообразуване на продукт или услуга

Съвети при ценообразуване на продукт, маркиращи клещи

За да останете в бизнеса, е жизненоважно да знаете как правилно да оцените продукт или услуга. В тази връзка искаме да ви представим някои фактори, които фирмите трябва да обмислят, когато определят цена.

Разходи

Много фирми смятат, че ценообразуване на продуктите им с отстъпка ще доведе до повече клиенти и в крайна сметка ще покрие загубата. Това обаче, обикновено не е така. Подценяването на цените е една от най-големите грешки, които дадена фирма може да направи. Ако цената е прекалено стръмна, потребителите може да не мислят, че продуктът е с високо качество и се обръща към по-скъпа версия. Важно е продуктът или услугата да оправдава очакванията, така че потребителите да се чувстват, че получават най-добрата стойност за парите си, като същевременно покриват разходите за правене, доставка и съхранение на продуктите и превръщането им в печалба.

Клиентите

Познаването на вашите клиенти и какви са техните ценови точки ще ви позволи по-добре да цените вашите продукти. Превишената стойност на даден продукт може да причини толкова големи щети на бизнеса, колкото и подценяването на даден продукт. Разглеждането на бизнес аспекта на цената и потребителската страна на дадена цена ще позволи на собствениците на предприятия да правят справедливи цени, като същевременно ще генерират печалба от продажба.

Конкуренция

Друг ключов показател при правилното ценообразуване е да знаете кой друг е на пазара. Вземете под внимание други фирми, които предлагат един и същ продукт или услуга и какви са техните ценови точки. Също така помислете за времето, усилията и ресурсите, които използват, за да направят своя продукт или услуга. Тази информация ще помогне да се разбере по-добре как са се появили цените им.

Пазар

Знаейки повече за пазара на вашия бизнес, може да правилно да оцените вашия продукт или услуга. Независимо от неопределеността на бъдещето, можете да вземете предвид фактори като инфлацията, икономиката, търсенето и предлагането, които могат да засегнат вашия бизнес. Като се имат предвид тези фактори, собствениците на фирми могат да предвидят как пазарът ще се колебае и на свой ред да коригира цените си, ако е необходимо.

При ценообразуване на даден продукт предприятията трябва да обмислят тези фактори, за да генерират цена, която е справедлива за клиента и е полезна за бизнеса. Тиксо-Ленти е фирма, занимаваща се с търговията на маркиращи клещи на Blitz и Smart, с които могат да се поставят бързо и лесно цените на всичките ви продукти.

Фейсбук реклама – как и защо се прави

facebook реклама

Фейсбук рекламата се превърна във важна част от всяка стратегия за социални медии. Ако искате поста Ви да се види от повече хора, най-вероятно в един или друг момент ще използвате фейсбук реклама.

Платеното рекламиране във фейсбук изглежда е един от основните начини да повишите броя на хората, пред които се излъчва Вашето послание.

В тази статия ние специалистите по фейсбук реклама от Seomax.bg ще Ви запознаем с основните неща, които трябва да знаете за да настроите една рекламна кампания във Facebook.

Създайте цели за своята фейсбук реклама

Преди да скочите с главата напред и да започнете да създавате реклами, е важно да помислите защо рекламирате и какво се опитвате да постигнете с рекламата. Ако си поставите някои цели за бъдещо развитие, ще има нещо, спрямо което да измерите успеха на кампанията.

Например, ако искате да повишите свалянията на Вашето мобилно приложение чрез facebook реклама, може да си поставите цел 100 сваляния през първия месец. Това ще Ви помогне и при избора на коректна цел на фейсбук кампанията. Няколко други примера за цел на фейсбук кампанията:

  • Повишаване на трафика към сайт чрез фейсбук
  • Повишаване на присъствието на събитие
  • Повишаване на дистигането на публикациите
  • Повече ангажираност за фейсбук страницата Ви

Запознайте се с Facebook Ads Manager

Всички рекламни кампании във фейсбук започват пътя си във Facebook Ads Manager инструмента. Може да го достигнете чрез бутон в лявата част на вашата фейсбук страница, с надпис „Управление на промоции“ и Promote.

Веднъж влезли във Facebook Ads Manager, може да навигирате с менюто от лявата страна на страницата.

Изберете цел за рекламната кампания

Когато кликнете за създаване на фейсбук реклама, това ще Ви препрати към страница, в която може да изберете цел на рекламната кампания. Има 15 възможности, в зависимост от това какво искате да постигнете с рекламата.

Awareness

В тази категория има цели, насочени към генериране на интерес към Вашия продукт или услуга.

  • Популяризиране на постове
  • Промотиране на страница
  • Достигане на хора, в близост до бизнеса Ви
  • Повишаване на познаваемостта на бранда
  • Повишаване на достигането

Съвет: Ако имате малък бюджет, ще получите най-много за парите си с реклами от категорията Awarness. Те са евтини и изключително полезни при пускане на нов бранд или продукт на пазара, защото запознават повече хора с него.

Consideration

В тази категория присъстват цели, които да накарат хората да започнат да мислят за вашия бизнес и да потърсят повече информация за него. Може да използвате реклами за:

  • Изпращане на хората към определена дестинация в или извън Фейсбук
  • Предизвикване на сваляния на Вашето приложение
  • Повишаване на присъствието на събитие
  • Повишаване на гледаемостта на Ваше видео
  • Предизвикване на потребителски интерес

Conversion

Тук имаме цели, които окуражават интересуващите се от Вашия бизнес да закупят продукт или услуга. Може да използвате рекламите от тази категория за следните неща:

  • Повишаване на конверсията на Вашия уебсайт
  • Повишаване на ангажираността в мобилното Ви приложение
  • Окуражаване на хората да купуват продукта или услугата Ви
  • Промотиране на продукт или продуктов каталог
  • Подтикване на хората да посетят магазина Ви

След като изберете целта на кампанията, ще бъдете помолен да я озаглавите.

Определете аудиторията и бюджета си

Определяне на аудиторията

Тази стъпка е изключително важна за успешна Фейсбук реклама. Аудиторията за рекламата може да бъде персонализирана според следните демографски характеристики:

  • Локация – започва от държава, област, град, пощенски код или адрес и в последствие определяне на какво разстояние от адреса да се излъчва рекламата
  • Възраст
  • Пол
  • Език
  • Интереси – Фейсбук следи интересите на хората, тяхната дейност във сайта, страниците които разглеждат и други.
  • Поведение – как потребителя се държи преди да закупи определен продукт, също така и колко често ползва Фейсбук.
  • Връзки – Тук може да изберете дали рекламата да се показва на всички, на харесалите Вашата страница или на тези, които не са харесали страницата Ви.

В допълнение, в настройките на „Връзки“, може да изберете “advanced targeting”, което Ви позволява да включите или изключите хора, свързани с определени страници, приложения или събития. Също така може да използвате персонализирани аудитории за целите на ремаркетинга.

Настройка на бюджета

След като изберете целевата аудитория, трябва да изберете колко искате да харчите за рекламата. Когато си избирате бюджет, е важно да запомните, че цифрата, която изберете е максималното количество пари, което сте готов да похарчите. Може да настроите бюджета си на дневна база или за целия период на рекламата. При настройка на дневна база, задавате колко искате да харчите всеки ден. При другия тип, колко искате да изхарчите за цялата рекламна кампания.

Създаване на кампанията

Тук става наистина интересно. В тази стъпка трябва да изберете изображенията/видео, заглавието, текста и къде да се показва рекламата във Фейсбук. Ограничението за текста е 90 символа, които да се показват над изображението или видеото.

За някои типове реклама, като популяризиране на постове, може да създадете реклама, като използвате съществуващ пост от страницата Ви.

Ако искате да създадете нова реклама, първата Ви задача е да изберете формат на рекламата. В момента във Фейсбук се предлагат 5 варианта:

  • Carousel: Реклама с 2 или повече картинки или видео, които може да се скролват
  • Single image: Създаване на до 6 вариации на рекламата Ви, използвайки една картинка
  • Single video: Създаване на реклама с 1 видео
  • Slideshow: Създаване на повтаряща се видео реклама, използвайки до 10 изображения.
  • Canvas: Разкажете по интересна история, комбинирайки изображения и видео

Имайте в предвид, че форматите може да варират в зависимост от избраната цел на рекламната кампания.

Избор къде да се показва рекламата

Местоположението на рекламата ви дава право да изберете къде точно искате да се вижда рекламата Ви във Фейсбук. Рекламите могат да се появяват във news feed-а, в дясната колона, в Месинджър и Инстаграм.

Завършване на рекламата

След като рекламата Ви е настроена и готова, остава само да кликнете бутона “Place Order”. След това рекламата Ви се изпраща за разглеждане и одобряване, преди да бъде пусната (ще получите имейл веднага след като рекламата е пусната в действие).